Na to, aby spoločnosť dokázala pevne obsadiť vlastnú pozíciu potrebuje poznať to, ako vníma trh konkurenciu a aké pozície sú už konkurenciou obsadené. Dobrá pozícia je dôvodom prečo zákazníci kupujú práve produkty spoločnosti a nie tie konkurenčné.
Skutočne poznať svoju konkurenciu môžete len tak, že budete počúvať zákazníkov konkurenčných spoločností. Práve oni vedia prečo a čím ich konkurenčná ponuka zaujala natoľko, že kúpili.
Naše otázky dokážu veľmi presne zmapovať akým spôsobom rozmýšľa zákazník o produktoch a firmách na trhu. Kľúčom je porozumieť spôsobu myslenia ohľadom konkurenčných výrobkov alebo služieb.
Naše otázky dokážu veľmi presne zmapovať akým spôsobom rozmýšľa zákazník o produktoch a firmách na trhu. Kľúčom je porozumieť spôsobu myslenia ohľadom konkurenčných výrobkov alebo služieb.
Pre úspešnú marketingovú podporu a predaj svojich produktov na dnešnom trhu potrebujete poznať minimálne tieto oblasti: